.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسی برای دفاع از احمدی نژاد به سیما نیامد

جهان: مهدی محمدی دبیر سیاسی روزنامه کیهان در جلسه انصار حزب الله تهران گفت: ما در هفته اول بعد از انتخابات سال ۸۸ به دنبال يک نفر مي‌گشتيم که برود در تلويزيون از آقاي احمدي‌نژاد دفاع کند، ولي گير نمي‌آورديم! چون روابط را با همه نخبگان تيره و تار کرده بود. در حالي که همه توصيه رهبري اين بود که بايد از حداکثر ظرفيت‌ها استفاده شود. اگر آقاي حداد عادل و جواد لاريجاني و امثال اينها آمدند به خاطر حفظ نظام بود و اينکه واقعا عقيده داشتند تقلبي رخ نداده و دارد به نظام ظلم مي‌شود والا آقاي احمدي‌نژاد بدون ترديد به خاطر چسبيدن به اين تدوري خطرناک نتوانسته بود هيچ پشتوانه‌اي از نخبگان غير دولتي برايش خود فراهم که به خاطر خود او نه به خاطر مثلا کليت نظام حاضر به دفاع از او باشند. هنوز هم نتوانسته است و همه اينهايي که دور اين آقايان هستند دو تا سيلي هم حاضر نيستند براي احمدي‌نژاد بخورند. آن تيپي که حاضر است سيلي بخورد ديگر جايي در اطرافيان ايشان ندارد.

آقاي احمدي‌نژاد مشورت با نخبگان را هميشه با امتيازدهي به نخبگان خلط مي‌کرد؛ و همين باعث شد نخبگان را از دست بدهد. حالا کارکرد نخبگان چيست. کارکرد نخبگان مديريت بحران است. بله پاي صندوق راي هيچ فرقي ميان مردم معمولي و نخبگان نيست. آن روزي که کشور به هم مي‌ريزد و فضا بحراني مي‌شود نخبگان کارکرد خودشان را در دفاع از سيستم و آرام کردن اعتراض‌ها نشان مي‌دهند و آقاي احمدي‌نژاد اصلا به چنين چيزي فکر هم نکرده بود الان هم نمي‌کند. خيال مي‌کند همان رايي که پاي صندوق مي‌آورد کافي است./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانش آموزان دبیرستان سمپاد بهشهر 26 مرداد 1390
با سلام
در سال 88 با پیگیری گروهی از افراد متخصص شهر (پزشکان و...) دبیرستان طلایه داران بهشهر(یا همان مرکز تیزهوشان)فتتاح گشت که دلیل آن پتانسیل قوی دانش آموزان این شهرستان که نمود آقای معین فلاحتگر رتبه 1 کنکور گروه ریاضی است که پیش از این تعداد بسیار اندکی از دانش آموزان برای تحصیل در چنین مراکزی به ساری مراجعه می نمودند که با افتتاح این مرکز پیش بینی می شد که دری به سوی موفقیت و پیشرفت شهرگشوده شده اما تازه شروعی برای مشکلات دانش آموزان نخبه ای بود که با آزمون ورودی وارد مدرسه شدند که پس از افتتاح سنگ اندازی های مسئولین آموزش و پرورش آغاز گشت که اوج این سنگ اندازی ها تابستان امسال و ندادن دبیران خوب به این مرکز برای سال تحصیلی جاری و عدم حمایت مالی است . انتقال این دبیران به مرکز شاهد نوعی تقابل را بین دو دبیرستان ایجاد نمود و نتیجه آن بدبینی دانش آموزان این مرکز نسبت به ارزش های انقلابی و اسلامی است.
از نکات قابل توجه این اتفاق حضور فرزندان مسئولین شهر در دبیرستان شاهد است و همچنین عدم پاسخ گویی به مراجعات خانواده ها و بی احترامی به مراجعه کنندگان است . حال این نامه تنها راه باقی مانده برای بقای این مدرسه و تنها امید اطلاع رسانی این عمل مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بهشهر برای حل این مشکل است. از این مرکز اطلاعاتی خواهشمندیم در صورت امکان به خواسته ی دانش آموزان این دبیرستان رسیدگی نمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.